Friday, September 22, 2006

AKU BAGAI PELABUHAN

(DOWNLOAD AKU BAGAI PELABUHAN MP3)AKU BAGAI PELABUHAN:

Kau Datang Dengan Duka
Setelah Di Tinggalkan
Mengharap Belai Mesra
Dariku Yg Sepi

Duka Mu Dan Sepiku
Kini Terubat Sudah
Harapanku Miliki
Hadir Sementara

Korus:

Apakah Diriku Hanya Pelabuhan
Tempatmu Berteduh Untuk Seketika
Mengapa Sepiku Yg Kau Kembalikan
Sedang Janji Kau Bawa Bersama...

Manisnya Bahasamu
Selembut Senyumanmu
Membelai Di Jiwaku
Tapiku Kecewa

Senangnya Kau Berlalu
Semudah Kau Bertemu
Detik Indah Telah Berubah
Lukaku Kian Parah


Ulang Korus/Vers 4&5

Lagu: Khairool Idlan/Achik Zairul
Lirik: Mohtar Said (Mohtar HS)

4 comments:

ammarhalim said...

Assalamualaikum,
Hope abang khairool sihat.
Saya harap abang dapat uploadkan lagu-lagu abang dilink yang baru kerana semua link dah expired.
Saya rindu nak dengar lagu-lagu abang.
Harap dapat penuhi permintaan saya ini.
Terimakasih.

Salam Mesra dari peminat yg pernah meminatimu : AMMARHALIM
ammarhalim@yahoo.com

izat said...

a'kum,

lama tak dengar kabar. kenapa menghilang dari dunia hiburan? paling minat dgn lagu Aku Bagai Pelabuhan.

apa cerita skrg ni?


http://pelabuhansepi.blogspot.com

Damien said...

Assalamualaikum ...

Lagu2 Khairool mengingatkan saya pada zaman2 muda saya semasa di kampus. Yang paling saya gemar ialah lagu 'Aku yang Kau Panggil Sayang.'

Saya doakan Khairool akan terus maju dalam aktiviti seni. Bakat yang ada tidak harus dibiarkan begitu saja. Harapan saya, satu hari nanti Khairool boleh kembali membuat 'comeback' dalam industri hiburan di Msia sebagai seorang penyanyi.

Teruskan perjuangan! May success be with you always.

Arlisa Danila

syam putra said...

asSalam abg Khairool
mlm tadi tengok abg nyanyi dalam kilauan emas di astro.
terbaik lah ... suara tetap sama macam dulu2 jugak.
paling minat dengan lagu 'aku yang kau panggil sayang' & 'aku bagai pelabuhan'.
penulis lirik lagu2 era 70an, 80an & 90an memang best. bahasa yang diguna sungguh puitis disulami melodi yang menangkap pendengaran. Syabas!!!
harap abang Khairool akan terus berkarya lagi lepas ni.

About Me

My Photo
selangor, seri gombak, Malaysia